Är du en stjärna inom administration?

Anställningsomfattning: Heltid

Anställningsomfattning: Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort: Örnsköldsvik

Sista ansökningsdag: 2025-04-04

Om kundföretaget

Vi söker inför kommande behov någon som brinner för administration, är kommunikativt lagd och drivs av affärer!

Meriterande är om du har erfarenhet eller utbildning inom området sedan tidigare och att det finns någon bakgrund inom ekonomi/inköp då det förekommer en del uppgifter inom det ämnesområdet.
Varmt välkommen in med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter

- Säkerställa att leveranser sker i tid och i enlighet med överenskomna villkor.
- Utvärdera och analysera leverantörer och marknaden för att hitta de bästa lösningarna för företaget.
- Arbeta nära andra avdelningar, såsom lager, produktion och ekonomi, ha god kommunikation.
- Identifiera och implementera förbättringsmöjligheter för att effektivisera processer och minska kostnader.
- Hantera och organisera dokumentation, arkivering och registrering av data.
- Skriva och formatera rapporter, protokoll, och annan företagsdokumentation.
- Hantera inkommande och utgående korrespondens via telefon, e-post och brev.

Detta är ett axplock av arbetsuppgifter, det kan såklart förekomma en del annat.

Din profil

Vi tror att du är en positiv människa som levererar en mycket hög grad av servicekänsla både mot interna och externa parter.
Det krävs struktur och noggrannhet, det är viktigt att vara organiserad och noggrann.
Man ska kunna hantera oförutsedda problem och hitta lösningar snabbt, gilla att ha ansvar och vara lite av "spindeln i nätet" helt enkelt. Vidare behöver du vara flexibel och stresstålig, kunna anpassa dig och hålla ett lugn under press.
Det krävs noggrannhet och hög arbetskapacitet, med förmåga att prioritera och hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Du ska kunna ta egna initiativ och vara självgående samtidigt som du vill utvecklas.

För att vara aktuell för denna tjänst behöver du kunna flytande svenska och ha goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt.
 

Övrig information

Den här tjänsten innebär att du blir anställd av Konsultia men tillbringar dina arbetsdagar hos vår kund.
Arbetstiden är förlagd heltid och dagtid.
Körkort B är en förutsättning för att kunna arbeta som konsult hos oss.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Amanda Persson på telefonnummer 070-517 00 78 eller via
e-post: amanda@konsultia.se.
 

Om oss

FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

Konsultia är specialiserade på industribemanning och arbetar med många starka och välkända uppdragsgivare. Vi har kollektivavtal med marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Merparten av våra konsulter är tillsvidareanställda och arbetar på långa uppdrag.

Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifieringar enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

Vi finns från Gällivare i norr till Helsingborg i söder och huvudkontoret är placerat i Umeå. Fler är på gång! Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

 

Kontaktperson(er):
Amanda Persson